Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

"Αλ. Τσίπρας: Οι Αγιορείτες ενσαρκώνουν το σύνθημα των Ζαπατίστας - Όλα για όλους, τίποτε για μας"

Αυτό το παιδί δεν θέλει με τίποτε να βγει Πρωθυπουργός. Όπου βρεθεί και όπου σταθεί το βροντοφωνάζει.
Μη τολμήσετε και με βγάλετε Πρωθυπουργό είναι σαν να μας λέει, περνάω γαμάτα όπως είμαι τώρα. Κάνω τα ταξιδάκια μου, λέω τις επαναστατικές μαλακιούλες μου, γνωρίζω κόσμο, με πληρώνετε πλουσιοπάροχα, έχω χρόνο για την οικογένεια μου, έχω ένα στρατό παραφρόνων να υπερασπιστεί ότι λέω καθε φορα ...

και το αντίθετο τους.
Τι άλλο να ζητήσω ο άνθρωπος; Έχω ο,τι θα μπορούσε να ονειρευτεί θνητός.
Για εξουσία είμαστε τώρα;
Άσε τους καθυστερημένους δεξιούς με την αριστερή οικονομική πολιτική να κάνουν πως βγάζουν τα κάστανα από τη φωτιά και έστω και με μια ψήφο διαφορά να κυβερνάνε. Έτσι και αλλιώς, το δικό μας πρόγραμμα εφαρμόζουν.
Άρχοντας σου λέω ο τύπος!

Nassos Chryssinas-παρατηρητήριο

2 σχόλια:

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά