Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Το... «Μαγκαζέ» του Καρανίκα

Τα όσα φαιδρά, αλλά εξόχως πολιτικά συνέβησαν πρωί του Σαββάτου στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στο καφέ «Μαγκαζέ», στην οδό Αιόλου 33, απέναντι από την Αγία Ειρήνη, μου τα αφηγήθηκε βουλευτής του Ποταμιού και σας τα μεταφέρω πάραυτα.
Ο σύμβουλος στρατηγικού σχεδιασμού του Πρωθυπουργού Νίκος Καρανίκας απολάμβανε στο «Μαγκαζέ» τον φρέντο του μαζί μ΄έναν φίλο του, γνωρίζοντας πως ακόμα ήταν πολύ πρωί για να τον αναγνωρίσουν και συνεπώς ουδείς θα τάρασσε την ηρεμία του σαββατιάτικου πρωινού: Ξαφνικά από διπλανό τραπέζι κάποιος τον πλησιάζει: «Εσύ είσαι ο Καρανίκας; Ο σύμβουλος;», του λέει. Ο κ. Καρανίκας παρατάει αμέσως τη συζήτηση που είχε με τον φίλο του πίνει μια γουλιά καφέ και λέει:

«Ναι, αυτός είμαι...». Αμέσως μετά όμως κατάπιε την γλώσσα του. Ο συνομιλητής του (σε ημιέξαλλη, όπως μου περιγράφουν, κατάσταση από οργή) του δηλώνει με το «καλημέρα» ότι είναι κάτοχος μια μικρής διαφημιστικής εταιρίας. Εν συνεχεία του βγάζει από το μπουφάν του ένα χαρτί και του το στρίβει στη... μούρη, λέγοντας του: «Μόλις ήλθα από τον λογιστή μου και πληρώνω το 75% των εισπράξεών μου σε φόρους. Για να πληρώνω εσένα ρε Καρανίκα που δεν κάνεις τίποτα και τους φίλους σου που επίσης δεν κάνουν τίποτα». Όπως μου το εξιστόρησε ο βουλευτής του Ποταμιού και άλλοι πρωινοί θαμώνες άρχισαν να επικρίνουν την κυβέρνηση. Και τι έκανε νομίζετε ο σύμβουλος; Συνιστούσε ψυχραιμία λέγοντας: «Κοιτάχτε.... κοιτάχτε φίλοι μου, κάντε υπομονή, σε λίγο βγαίνουμε από τα μνημόνια, υπομονή...». Αυτά μου είπαν, αυτά σας μετέφερα και αμαρτία δεν έχω...
ΒΗΜΑτοδότης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά